Marketingová (komunikačná) stratégia riešenia spoločenského (sociálneho) problému

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Blašková, Zuzana (Dissertant)
Other Authors: Juříková, Martina (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Slovak
Published: 2015
Subjects:
Physical Description: 99 s. (129 028)

Cover

LEADER 01498ntm a22003617u 4500
001 zp41062
041 |a slo 
100 1 |a Blašková, Zuzana  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingová (komunikačná) stratégia riešenia spoločenského (sociálneho) problému 
246 |a The Marketing (Communication) Strategy for the Solving of Social Problems 
260 |c 2015 
300 |a 99 s. (129 028) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Sociálny marketing 
653 |a sociálna reklama 
653 |a sociálna marketingová kampaň 
653 |a spotreba ovocia a zeleniny 
653 |a konzumácia ovocia a zeleniny 
653 |a Social marketing 
653 |a social advertising 
653 |a social marketing campaign 
653 |a fruits and vegetables intake 
653 |a fruits and vegetables consumption 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Juříková, Martina  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/31054  |y Plný text v Digitální knihovně UTB