Identifikace cílových skupiny firmy XY, s.r.o. a komunikace s nimi

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Gosha, Inna (Dissertant)
Other Authors: Procházka, Miroslav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2015
Subjects:
Physical Description: 56 s. (70 988)

Cover

LEADER 01372ntm a22003857u 4500
001 zp41056
041 |a cze 
100 1 |a Gosha, Inna  |4 dis 
245 1 0 |a Identifikace cílových skupiny firmy XY, s.r.o. a komunikace s nimi 
246 |a Identification of Target Groups of Company xy, s.r.o. and Communication with Them 
260 |c 2015 
300 |a 56 s. (70 988) 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Segmentace 
653 |a komunikace 
653 |a zákazník 
653 |a cílová skupina 
653 |a SWOT analýza 
653 |a PEST analýza 
653 |a Segmentation 
653 |a communication 
653 |a customer 
653 |a target group 
653 |a SWOT analysis 
653 |a PEST analysis 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Procházka, Miroslav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/36797  |y Plný text v Digitální knihovně UTB