Analýza marketingového mixu pro cestovní kancelář YOUGOLF, s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kryšková, Andrea (Dissertant)
Other Authors: Svačinová, Jitka (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2015
Subjects:
Physical Description: 71 s. (78 790 znaků)

Cover

LEADER 01355ntm a22003617u 4500
001 zp40999
041 |a cze 
100 1 |a Kryšková, Andrea  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza marketingového mixu pro cestovní kancelář YOUGOLF, s.r.o. 
246 |a The Analysis of Marketing Mix for Tour Operator YOUGOLF, s.r.o. 
260 |c 2015 
300 |a 71 s. (78 790 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a cestovní ruch 
653 |a marketing v cestovním ruchu 
653 |a situační analýza 
653 |a SWOT analýza 
653 |a marketingový mix 
653 |a tourism 
653 |a marketing in tourism 
653 |a situational analysis 
653 |a SWOT analysis 
653 |a marketing mix 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Svačinová, Jitka  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/30995  |y Plný text v Digitální knihovně UTB