Využití nástrojů marketingového mixu ke zvýšení prodeje na trhu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Horáková, Hana (Dissertant)
Other Authors: Šilhánová, Jana (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2015
Subjects:
Physical Description: 71 s. (90 656)

Cover

LEADER 01412ntm a22003857u 4500
001 zp40994
041 |a cze 
100 1 |a Horáková, Hana  |4 dis 
245 1 0 |a Využití nástrojů marketingového mixu ke zvýšení prodeje na trhu 
246 |a The Use of Instruments of the Marketing Mix to Increase Sales on the Market 
260 |c 2015 
300 |a 71 s. (90 656) 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Marketingový mix 
653 |a SWOT analýza 
653 |a Pivovar Malenovice 
653 |a pivovarnictví 
653 |a proces výroby 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a Marketing mix 
653 |a SWOT analysis 
653 |a Malenovice brewery 
653 |a brewing 
653 |a production proces 
653 |a marketing research 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Šilhánová, Jana  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/30990  |y Plný text v Digitální knihovně UTB