Měření spokojenosti zákazníků společnosti Michlovský - protlaky, a.s.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Lysoňková, Marie (Dissertant)
Other Authors Kubíčková, Miloslava (Thesis advisor)
Format Manuscript Book
LanguageCzech
Published 2015
Subjects
Online AccessPlný text v Digitální knihovně UTB
Physical Description59 s.

Cover

LEADER 00000ntm a22000007u 4500
001 zp40969
041 |a cze 
100 1 |a Lysoňková, Marie  |4 dis 
245 1 0 |a Měření spokojenosti zákazníků společnosti Michlovský - protlaky, a.s. 
246 |a Measuring Customer Satisfaction of Michlovský - protlaky, a.s. Company 
260 |c 2015 
300 |a 59 s. 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a dotazníkové šetření 
653 |a dotazník 
653 |a trhy B2B 
653 |a zákazník 
653 |a spokojenost zákazníka 
653 |a Marketing research 
653 |a Questionnaire research 
653 |a Questionnaire 
653 |a B2B markets 
653 |a Customer 
653 |a Customer satisfaction 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kubíčková, Miloslava  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/30980  |y Plný text v Digitální knihovně UTB