Marketingový mix služeb společnosti IVF Czech Republic s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Červenková, Kateřina (Dissertant)
Other Authors: Brokešová, Martina (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2015
Subjects:
Physical Description: 77 s.

Cover

LEADER 01398ntm a22004097u 4500
001 zp40959
041 |a cze 
100 1 |a Červenková, Kateřina  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingový mix služeb společnosti IVF Czech Republic s.r.o. 
246 |a The Marketing Mix of Services in IVF Czech Republic Company 
260 |c 2015 
300 |a 77 s. 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Marketingový mix služeb 
653 |a produkt 
653 |a cena 
653 |a propagace 
653 |a distribuce 
653 |a SWOT analýza 
653 |a PEST analýza 
653 |a Marketing mix of services 
653 |a product 
653 |a price 
653 |a place 
653 |a promotion 
653 |a SWOT analysis 
653 |a PEST analysis 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Brokešová, Martina  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/34657  |y Plný text v Digitální knihovně UTB