Graffiti a street art jako nástroj marketingových komunikací

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Thoř, Martin (Dissertant)
Other Authors: Banyar, Milan (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2015
Subjects:
Physical Description: 88 s.

Cover

LEADER 01339ntm a22003617u 4500
001 zp40831
041 |a cze 
100 1 |a Thoř, Martin  |4 dis 
245 1 0 |a Graffiti a street art jako nástroj marketingových komunikací 
246 |a The Graffiti and Street Art as a Tool of Marketing Communications 
260 |c 2015 
300 |a 88 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a graffiti 
653 |a street art 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a marketingová kampaň 
653 |a subkultura 
653 |a graffiti 
653 |a street art 
653 |a marketng communication 
653 |a marketing campain 
653 |a subculture 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Banyar, Milan  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/34587  |y Plný text v Digitální knihovně UTB