Návrh marketingové strategie coworkingového centra se zaměřením na marketingovou komunikaci

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Strakošová, Eva (Dissertant)
Other Authors: Soukalová, Radomila (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2015
Subjects:
Physical Description: 85 s. (131 795 znaků)

Cover

LEADER 01464ntm a22003617u 4500
001 zp40817
041 |a cze 
100 1 |a Strakošová, Eva  |4 dis 
245 1 0 |a Návrh marketingové strategie coworkingového centra se zaměřením na marketingovou komunikaci 
246 |a The Marketing Strategy Proposal of the Coworking Center Focused on Marketing Communication 
260 |c 2015 
300 |a 85 s. (131 795 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingová strategie 
653 |a coworkingové centrum 
653 |a kreativní třída 
653 |a kreativní průmysl 
653 |a marketingový mix 
653 |a marketing strategy 
653 |a coworking center 
653 |a creative class 
653 |a creative industries 
653 |a marketing mix 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Soukalová, Radomila  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/34578  |y Plný text v Digitální knihovně UTB