Využití virálního marketingu v propagaci neziskových organizací

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kadlecová, Pavlína (Dissertant)
Other Authors: Banyar, Milan (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2015
Subjects:
Physical Description: 88 s. (124 657)

Cover

LEADER 01448ntm a22003857u 4500
001 zp40802
041 |a cze 
100 1 |a Kadlecová, Pavlína  |4 dis 
245 1 0 |a Využití virálního marketingu v propagaci neziskových organizací 
246 |a The Usage of Viral marketing in the Promotion of Non-profit Organizations 
260 |c 2015 
300 |a 88 s. (124 657) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Virální maketing 
653 |a buzz marketing 
653 |a word of mouth 
653 |a neziskový sektor 
653 |a neziskové organizace 
653 |a propagace 
653 |a Viral marketing 
653 |a buzz marketing 
653 |a word of mouth 
653 |a non profit sector 
653 |a non profit organizations 
653 |a promotion 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Banyar, Milan  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/34568  |y Plný text v Digitální knihovně UTB