Tržní segment teens (13 - 19), jeho profilace a příležitosti

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hrebíčková, Žofia (Dissertant)
Other Authors: Juříková, Martina (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Slovak
Published: 2015
Subjects:
Physical Description: 80 s. (128 417 znakov)

Cover

LEADER 01467ntm a22004097u 4500
001 zp40800
041 |a slo 
100 1 |a Hrebíčková, Žofia  |4 dis 
245 1 0 |a Tržní segment teens (13 - 19), jeho profilace a příležitosti 
246 |a The Market Segment Teens (13 - 19), its Profiling and an Opportunities 
260 |c 2015 
300 |a 80 s. (128 417 znakov) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a segmentácia 
653 |a tržný segment 
653 |a Generácia Z 
653 |a teenager 
653 |a nákupné správanie 
653 |a internet 
653 |a e-shop 
653 |a segmentation 
653 |a market segment 
653 |a Generation Z 
653 |a teenager 
653 |a purchasing behaviour 
653 |a internet 
653 |a e-shop 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Juříková, Martina  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/34567  |y Plný text v Digitální knihovně UTB