Nízkorozpočtová on-line komunikační strategie pro uvádění nového výrobku na trh

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Zubec, Mikuláš (Dissertant)
Other Authors Šula, Tomáš (Thesis advisor)
Format Manuscript Book
LanguageCzech
Published 2015
Subjects
Online AccessPlný text v Digitální knihovně UTB
Physical Description69 s. (96 451 znaků)

Cover

LEADER 00000ntm a22000007u 4500
001 zp40796
041 |a cze 
100 1 |a Zubec, Mikuláš  |4 dis 
245 1 0 |a Nízkorozpočtová on-line komunikační strategie pro uvádění nového výrobku na trh 
246 |a The Low-Budget Online Communication Strategy for a Product Launch 
260 |c 2015 
300 |a 69 s. (96 451 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a nízkorozpočtová komunikační strategie 
653 |a on-line strategie 
653 |a CleverTex 
653 |a atopický ekzém 
653 |a low-cost communication strategy 
653 |a on-line strategy 
653 |a CleverTex 
653 |a atopic eczema 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Šula, Tomáš  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/34564  |y Plný text v Digitální knihovně UTB