Komunikační mix firmy Českomoravský cement s akcentem na nové formy marketingových komunikací

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Slámečka, Daniel (Dissertant)
Other Authors: Soukalová, Radomila (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2015
Subjects:
Physical Description: 59 s. (92 918 znaků)

Cover

LEADER 01787ntm a22004817u 4500
001 zp40782
041 |a cze 
100 1 |a Slámečka, Daniel  |4 dis 
245 1 0 |a Komunikační mix firmy Českomoravský cement s akcentem na nové formy marketingových komunikací 
246 |a The Communication Mix of the Company Českomoravský cement with the Accent on a New Forms of Marketing Communications 
260 |c 2015 
300 |a 59 s. (92 918 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a komunikační mix 
653 |a e-marketing 
653 |a sociální média 
653 |a guerilla marketing 
653 |a buzz marketing 
653 |a product placement 
653 |a virální marketing 
653 |a mobilní marketing 
653 |a eventy 
653 |a obsahová analýza 
653 |a communication mix 
653 |a e-marketing 
653 |a social media 
653 |a guerilla marketing 
653 |a buzz marketing 
653 |a product placement 
653 |a viral marketing 
653 |a mobile marketing 
653 |a events 
653 |a content analysis 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Soukalová, Radomila  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/34556  |y Plný text v Digitální knihovně UTB