Analýza marketingové komunikace městského úřadu Opava s občany

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Pavelková, Michaela (Dissertant)
Other Authors: Juříková, Martina (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2015
Subjects:
Physical Description: 64 s. (85 290 znaků)

Cover

LEADER 01500ntm a22003857u 4500
001 zp40775
041 |a cze 
100 1 |a Pavelková, Michaela  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza marketingové komunikace městského úřadu Opava s občany 
246 |a The Analysis of Marketing Communication Aimed Towards the Residents of Town Opava 
260 |c 2015 
300 |a 64 s. (85 290 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Statutární město Opava 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a městský marketing 
653 |a akce města 
653 |a městský zpravodaj 
653 |a sociální sítě 
653 |a Statutory city of Opava 
653 |a Marketing Communication 
653 |a City Marketing 
653 |a City Events 
653 |a City Newspaper 
653 |a Social media 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Juříková, Martina  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/34549  |y Plný text v Digitální knihovně UTB