Vliv produktového copywritingu na nákupní chování zákazníků v e-shopech Alza.cz, Mall.cz, parfums.cz

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Ságnerová, Lucie (Dissertant)
Other Authors: Šula, Tomáš (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2015
Subjects:
Physical Description: 55 s.

Cover

LEADER 01482ntm a22003617u 4500
001 zp40523
041 |a cze 
100 1 |a Ságnerová, Lucie  |4 dis 
245 1 0 |a Vliv produktového copywritingu na nákupní chování zákazníků v e-shopech Alza.cz, Mall.cz, parfums.cz 
246 |a The Influence of Product Copywriting on Shopping Behaviour of Customers in E-shops Alza.cz, Mall.cz, parfums.cz 
260 |c 2015 
300 |a 55 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a produktový copywriting 
653 |a internetový obchod 
653 |a online marketing 
653 |a nákupní chování 
653 |a marketing communications 
653 |a product copywriting 
653 |a e-shop 
653 |a online marketing 
653 |a shopping behavior 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Šula, Tomáš  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/34355  |y Plný text v Digitální knihovně UTB