Digitální produkt jako podpora content strategie společnosti eBRÁNA s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Provazníková, Eva (Dissertant)
Other Authors: Šula, Tomáš (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2015
Subjects:
Physical Description: 86 s. (128 000 znaků)

Cover

LEADER 01390ntm a22003617u 4500
001 zp40520
041 |a cze 
100 1 |a Provazníková, Eva  |4 dis 
245 1 0 |a Digitální produkt jako podpora content strategie společnosti eBRÁNA s.r.o. 
246 |a Digital Product as a Content Strategy Support of eBRÁNA s.r.o. 
260 |c 2015 
300 |a 86 s. (128 000 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Eshopmaniac 
653 |a obsahový marketing 
653 |a online marketing 
653 |a e-commerce 
653 |a analýza komunikace 
653 |a Eshopmaniac 
653 |a content marketing 
653 |a online marketing 
653 |a e-commerce 
653 |a communication analysis 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Šula, Tomáš  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/34352  |y Plný text v Digitální knihovně UTB