|
|
|
|
LEADER |
01324ntm a22002897u 4500 |
001 |
zp4052 |
041 |
|
|
|a cze
|
100 |
1 |
|
|a Harca, Petr
|4 dis
|
245 |
1 |
0 |
|a Analýza současného stavu péče o zákazníky ve společnosti Fosfa akciová společnost, v divizi KFT, FS a TPF, jako východisko k zavedení prvků CRM
|
246 |
|
|
|a Analysis of current level of customer care at KFT, FS and TPF division as a starting point to implement CRM
|
260 |
|
|
|c 2007
|
300 |
|
|
|a 74 s
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Management a ekonomika
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Management and economics
|
500 |
|
|
|a Ústav: Ústav managementu
|
500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
|
500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics
|
506 |
|
|
|a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 10.08.2037
|
653 |
|
|
|a CRM
|
653 |
|
|
|a řízení vztahů se zákazníky
|
653 |
|
|
|a CRM
|
653 |
|
|
|a customer relationship management
|
655 |
|
4 |
|a bakalářská práce
|
700 |
1 |
|
|a Kozák, Vratislav
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
|4 dgg
|
710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics
|4 dgg
|
856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/4874
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|