Analýza současného stavu péče o zákazníky ve společnosti Fosfa akciová společnost, v divizi KFT, FS a TPF, jako východisko k zavedení prvků CRM

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Harca, Petr (Dissertant)
Other Authors: Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2007
Subjects:
CRM
Physical Description: 74 s

Cover

LEADER 01324ntm a22002897u 4500
001 zp4052
041 |a cze 
100 1 |a Harca, Petr  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza současného stavu péče o zákazníky ve společnosti Fosfa akciová společnost, v divizi KFT, FS a TPF, jako východisko k zavedení prvků CRM 
246 |a Analysis of current level of customer care at KFT, FS and TPF division as a starting point to implement CRM 
260 |c 2007 
300 |a 74 s 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 10.08.2037 
653 |a CRM 
653 |a řízení vztahů se zákazníky 
653 |a CRM 
653 |a customer relationship management 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/4874  |y Plný text v Digitální knihovně UTB