Efektivita využití blogerů jako opinion leaderů v komunikačním mixu kosmetických značek v ČR

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Macálková, Eva (Dissertant)
Other Authors: Jurášková, Olga (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2015
Subjects:
Physical Description: 71 s.

Cover

LEADER 01474ntm a22003857u 4500
001 zp40478
041 |a cze 
100 1 |a Macálková, Eva  |4 dis 
245 1 0 |a Efektivita využití blogerů jako opinion leaderů v komunikačním mixu kosmetických značek v ČR 
246 |a Use Efficiency of Bloggers as Opinion Leaders in the Communication Mix of Cosmetic Brands in the Czech Republic 
260 |c 2015 
300 |a 71 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a blog 
653 |a komunikační mix 
653 |a public relations 
653 |a opinion leader 
653 |a značka 
653 |a budování značky 
653 |a blog 
653 |a communication mix 
653 |a public relations 
653 |a opinion leader 
653 |a brand 
653 |a brand building 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Jurášková, Olga  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/34328  |y Plný text v Digitální knihovně UTB