Filmový žánr a jeho využití v rámci tvorby audiovizuálních propagačních prostředků

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kalousková, Barbora (Dissertant)
Other Authors: Kocourek, Josef (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2015
Subjects:
Physical Description: 63 s. (116 814 znaků)

Cover

LEADER 01444ntm a22003617u 4500
001 zp40463
041 |a cze 
100 1 |a Kalousková, Barbora  |4 dis 
245 1 0 |a Filmový žánr a jeho využití v rámci tvorby audiovizuálních propagačních prostředků 
246 |a The Movie Genre and Its Uses in the Creation of Audiovisual Promotional Tools 
260 |c 2015 
300 |a 63 s. (116 814 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a audiovizuální propagační tvorba 
653 |a reklama 
653 |a film 
653 |a filmový žánr 
653 |a znaky filmových žánrů 
653 |a audiovisual advertising tools 
653 |a advertising 
653 |a movie 
653 |a movie genre 
653 |a characteristics of movie genres 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kocourek, Josef  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/34313  |y Plný text v Digitální knihovně UTB