Zvýšení konkurenceschopnosti firmy MPL KAUF spol. s r.o. využitím nástrojů marketingového mixu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Havelková, Michaela (Dissertant)
Other Authors: Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2006
Subjects:
Physical Description: 63 s., 12 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01814ntm a22004817u 4500
001 zp4043
041 |a cze 
100 1 |a Havelková, Michaela  |4 dis 
245 1 0 |a Zvýšení konkurenceschopnosti firmy MPL KAUF spol. s r.o. využitím nástrojů marketingového mixu 
246 |a Improvement of competitive strength of the company MPL KAUF Ltd. through the utilization of marketing mix instruments 
260 |c 2006 
300 |a 63 s., 12 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 19.05.2011 
653 |a marketing 
653 |a marketingové řízení 
653 |a marketingové prostředí 
653 |a marketingový mix 
653 |a výrobek 
653 |a cena 
653 |a distribuce 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a konkurenceschopnost 
653 |a stavební trh 
653 |a marketing 
653 |a marketing management 
653 |a marketing environment 
653 |a marketing mix 
653 |a product 
653 |a price 
653 |a distribution 
653 |a marketing communication 
653 |a competitive strength 
653 |a construction market 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/1478  |y Plný text v Digitální knihovně UTB