Nástroje Public Relations a jejich vliv na image firem v IT prostředí

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Gavendová, Michaela (Dissertant)
Other Authors: Jurášková, Olga (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2015
Subjects:
PR
Physical Description: 76 s. (97 067 znaků)

Cover

LEADER 01365ntm a22003377u 4500
001 zp40245
041 |a cze 
100 1 |a Gavendová, Michaela  |4 dis 
245 1 0 |a Nástroje Public Relations a jejich vliv na image firem v IT prostředí 
246 |a Public Relations Tools and their Influence on the Image of Companies in the IT Environment 
260 |c 2015 
300 |a 76 s. (97 067 znaků) 
500 |a Studijní obor: Informační technologie v administrativě 
500 |a Studijní obor: Information technologies in administration 
500 |a Ústav: Ústav počítačových a komunikačních systémů 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Public Relations 
653 |a PR 
653 |a image firmy 
653 |a komunikační nástroje 
653 |a Public Relations 
653 |a PR 
653 |a companies´ image 
653 |a communication tools 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Jurášková, Olga  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/34173  |y Plný text v Digitální knihovně UTB