Unreal Engine a jeho využití

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Mrázek, Matěj (Dissertant)
Other Authors: Pokorný, Pavel (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2015
Subjects:
Physical Description: 70 s.

Cover

LEADER 01426ntm a22004337u 4500
001 zp40161
041 |a cze 
100 1 |a Mrázek, Matěj  |4 dis 
245 1 0 |a Unreal Engine a jeho využití 
246 |a The Unreal Engine and its Applications 
260 |c 2015 
300 |a 70 s. 
500 |a Studijní obor: Informační technologie 
500 |a Studijní obor: Information Technologies 
500 |a Ústav: Ústav informatiky a umělé inteligence 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Unreal Engine 
653 |a Částicový systém 
653 |a Post Process efekt 
653 |a Blender 
653 |a Export 
653 |a Import 
653 |a Level Blueprint 
653 |a Widget Blueprint 
653 |a Unreal Engine 
653 |a Particle effect 
653 |a Post Process effect 
653 |a Blender 
653 |a Export 
653 |a Import 
653 |a Level Blue-print 
653 |a Widget Blueprint 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Pokorný, Pavel  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/34126  |y Plný text v Digitální knihovně UTB