Marketingové komunikace jako součást marketingových strategií

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Kovácsová, Lucie (Dissertant)
Other Authors Zelinka, Stanislav (Thesis advisor)
Format Manuscript Book
LanguageCzech
Published 2015
Subjects
Online AccessPlný text v Digitální knihovně UTB
Physical Description72 s. (101 416 znaků)

Cover

LEADER 00000ntm a22000007u 4500
001 zp40061
041 |a cze 
100 1 |a Kovácsová, Lucie  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingové komunikace jako součást marketingových strategií 
246 |a Marketing Communications as a Part of Marketing Strategies 
260 |c 2015 
300 |a 72 s. (101 416 znaků) 
500 |a Studijní obor: Bezpečnostní technologie, systémy a management 
500 |a Studijní obor: Security Technologies, Systems and Management 
500 |a Ústav: Ústav bezpečnostního inženýrství 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a marketing 
653 |a marketingový mix 
653 |a Microsoft 
653 |a operační systém 
653 |a analýza 
653 |a Windows 8 
653 |a marketing communication 
653 |a marketing 
653 |a marketing mix 
653 |a Microsoft 
653 |a operating system 
653 |a analysis 
653 |a Windows 8 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Zelinka, Stanislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/34072  |y Plný text v Digitální knihovně UTB