Projekt marketingové strategie rozvoje cestovního ruchu mikroregionu Uherské Hradiště

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Žertová, Martina (Dissertant)
Other Authors: Hrazdilová Bočková, Kateřina (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2006
Subjects:
Physical Description: 103 s.,17 s. příloh

Cover

LEADER 01479ntm a22004097u 4500
001 zp4005
041 |a cze 
100 1 |a Žertová, Martina  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt marketingové strategie rozvoje cestovního ruchu mikroregionu Uherské Hradiště 
246 |a Project of marketing strategy of development of tourist industry in micro-region Uherské Hradiště 
260 |c 2006 
300 |a 103 s.,17 s. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a mikroregion 
653 |a SWOT analýza 
653 |a marketing 
653 |a projekt 
653 |a strategie 
653 |a cestovní ruch 
653 |a rozvoj 
653 |a micro-region 
653 |a SWOT analyses 
653 |a marketing 
653 |a project 
653 |a strategy 
653 |a tourist industry 
653 |a development 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Hrazdilová Bočková, Kateřina  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/671  |y Plný text v Digitální knihovně UTB