Marketingová stratégie rozvoje cestovního ruchu na jižním Spiši

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Žemba, Peter (Dissertant)
Other Authors: Lukáčová, Bibiána (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2006
Subjects:
trh
Physical Description: 71 s., 11 s. příloh

Cover

LEADER 01648ntm a22004697u 4500
001 zp4004
041 |a cze 
100 1 |a Žemba, Peter  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingová stratégie rozvoje cestovního ruchu na jižním Spiši 
246 |a Marketing strategy of travel indusry development of Southern Spis 
260 |c 2006 
300 |a 71 s., 11 s. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a stratégia 
653 |a marketing 
653 |a služby 
653 |a voľný čas 
653 |a cestovný ruch 
653 |a podniky cestovného ruchu 
653 |a organizácie na pomoc rozvoja cestovného ruchu 
653 |a región 
653 |a trh 
653 |a výskum trhu 
653 |a strategy 
653 |a marketing 
653 |a services 
653 |a leisure time 
653 |a companiens 
653 |a specializing in Tourism industry organizations helping tourism industry development 
653 |a region 
653 |a market 
653 |a market suriey 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Lukáčová, Bibiána  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/981  |y Plný text v Digitální knihovně UTB