Analýza marketingové komunikace e-­shopu Okoštuj.to

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Starynský, Matěj (Dissertant)
Other Authors: Barešová, Petra (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2016
Subjects:
Physical Description: 82 s.

Cover

LEADER 01494ntm a22004097u 4500
001 zp39921
041 |a cze 
100 1 |a Starynský, Matěj  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza marketingové komunikace e-­shopu Okoštuj.to 
246 |a Marketing Communication Analysis of the E-shop Okoštuj.to 
260 |c 2016 
300 |a 82 s. 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketing 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a marketingový mix 
653 |a SWOT analýza 
653 |a PEST analýza 
653 |a reklama 
653 |a podpora prodeje 
653 |a marketing 
653 |a marketing communication 
653 |a marketing mix 
653 |a SWOT analysis 
653 |a PEST analysis 
653 |a advertisement 
653 |a sales promotion 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Barešová, Petra  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/38861  |y Plný text v Digitální knihovně UTB