Vliv internetového marketingového prostředí na e-shop www.napasport.cz

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kempa, Michal (Dissertant)
Other Authors: Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2016
Subjects:
Physical Description: 56 s., 59 540 znaků

Cover

LEADER 01411ntm a22003617u 4500
001 zp39917
041 |a cze 
100 1 |a Kempa, Michal  |4 dis 
245 1 0 |a Vliv internetového marketingového prostředí na e-shop www.napasport.cz 
246 |a Influence of Internet Marketing Environment for e-shop www.napasport.cz 
260 |c 2016 
300 |a 56 s., 59 540 znaků 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a online marketing 
653 |a swot analýza 
653 |a e-shop 
653 |a internetový obchod 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a online marketing 
653 |a swot analysis 
653 |a e-shop 
653 |a shop 
653 |a marketing communication 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/39353  |y Plný text v Digitální knihovně UTB