Implementace marketingových nástrojů ve společnosti Měď Povrly Slovakia, a.s.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Valachovičová, Zuzana (Dissertant)
Other Authors: Šnédar, Libor (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2006
Subjects:
Physical Description: 86 s., 3 s. příloh

Cover

LEADER 01734ntm a22004817u 4500
001 zp3989
041 |a cze 
100 1 |a Valachovičová, Zuzana  |4 dis 
245 1 0 |a Implementace marketingových nástrojů ve společnosti Měď Povrly Slovakia, a.s. 
246 |a Implementation of marketing tools in the company Měď Povrly Slovakia, a.s. 
260 |c 2006 
300 |a 86 s., 3 s. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2013 
653 |a priemyselný marketing 
653 |a marketingové činnosti 
653 |a marketingový mix 
653 |a burza kovov 
653 |a SWOT analýza 
653 |a podpora predaja 
653 |a marketingové oddelenie 
653 |a CRM systém 
653 |a systém KAM 
653 |a projekt 
653 |a industrial marketing 
653 |a marketing activities 
653 |a marketing mix 
653 |a metal exchange 
653 |a SWOT analysis 
653 |a promotion 
653 |a marketing department 
653 |a CRM system 
653 |a KAM system 
653 |a project 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Šnédar, Libor  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/1989  |y Plný text v Digitální knihovně UTB