Návrh strategie využití elektronické komerce ve firmě Skřička Sportex, s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Prosecký, Tomáš (Dissertant)
Other Authors: Komínková, Miroslava (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2006
Subjects:
B2B
B2C
Physical Description: 91 s., 5 s. příloh

Cover

LEADER 01366ntm a22003617u 4500
001 zp3984
041 |a cze 
100 1 |a Prosecký, Tomáš  |4 dis 
245 1 0 |a Návrh strategie využití elektronické komerce ve firmě Skřička Sportex, s.r.o. 
246 |a Project of electronic commerce strategy in company Skřička Sportex, s.r.o. 
260 |c 2006 
300 |a 91 s., 5 s. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2026 
653 |a Internet 
653 |a elektronická komerce 
653 |a e-commerce 
653 |a B2B 
653 |a B2C 
653 |a Internet 
653 |a electronic commerce 
653 |a e-commerce 
653 |a B2B 
653 |a B2C 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Komínková, Miroslava  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/1097  |y Plný text v Digitální knihovně UTB