Komunikační plán firmy Miroslav Marek stolařství

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Drobná, Tereza (Dissertant)
Other Authors: Durďáková, Jana (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2016
Subjects:
Physical Description: 60 s.

Cover

LEADER 01368ntm a22003617u 4500
001 zp39614
041 |a cze 
100 1 |a Drobná, Tereza  |4 dis 
245 1 0 |a Komunikační plán firmy Miroslav Marek stolařství 
246 |a Marketing Communication of Miroslav Marek Stolařství 
260 |c 2016 
300 |a 60 s. 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Komunikační plán 
653 |a propagace 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a reklama 
653 |a SWOT analýza 
653 |a Communication plan 
653 |a Promotion 
653 |a Marketing Communication 
653 |a Advrertising 
653 |a SWOT Analysis 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Durďáková, Jana  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/38662  |y Plný text v Digitální knihovně UTB