Analýza online nástrojů marketingové komunikace značky Hamé

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Zorvan, David (Dissertant)
Other Authors: Barešová, Petra (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2015
Subjects:
Physical Description: 73 s.

Cover

LEADER 01587ntm a22004097u 4500
001 zp39612
041 |a cze 
100 1 |a Zorvan, David  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza online nástrojů marketingové komunikace značky Hamé 
246 |a The analysis of online marketing communication tools of Hamé brand 
260 |c 2015 
300 |a 73 s. 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a online marketingové nástroje 
653 |a online marketingová komunikace mezi firmou a spotřebi-teli 
653 |a online marketingový mix 
653 |a YouTube 
653 |a Facebook 
653 |a bannery 
653 |a webové stránky 
653 |a online marketing tools 
653 |a online marketing communication business to consumer 
653 |a online marketing mix 
653 |a YouTube 
653 |a Facebook 
653 |a banners 
653 |a web sites 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Barešová, Petra  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/33772  |y Plný text v Digitální knihovně UTB