Marketingová komunikace baget značky Simply Fresh u cílové skupiny studenti SŠ a VŠ

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Vybíral, Lukáš (Dissertant)
Other Authors: Čada, Jan (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2015
Subjects:
Physical Description: 70 s.

Cover

LEADER 01707ntm a22004577u 4500
001 zp39608
041 |a cze 
100 1 |a Vybíral, Lukáš  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingová komunikace baget značky Simply Fresh u cílové skupiny studenti SŠ a VŠ 
246 |a Marketing Communications of Simply Fresh Baguettes Focused on Students of High Schools and Universities 
260 |c 2015 
300 |a 70 s. 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketing 
653 |a marketingový mix 4P 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a komunikační mix 
653 |a ben-chmarking 
653 |a SWOT analýza 
653 |a PEST analýza 
653 |a BCG matice 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a marketing 
653 |a marketing mix 4P 
653 |a marketing communications 
653 |a promotional mix 
653 |a ben-chmarking 
653 |a SWOT analysis 
653 |a PEST analysis 
653 |a BCG matrix 
653 |a marketing research 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Čada, Jan  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/33770  |y Plný text v Digitální knihovně UTB