Možnosti využití internetového marketingu ve firmě Petr Masař

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Masař, Petr (Dissertant)
Other Authors: Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2016
Subjects:
ppc
Physical Description: 69 s.

Cover

LEADER 01510ntm a22004097u 4500
001 zp39584
041 |a cze 
100 1 |a Masař, Petr  |4 dis 
245 1 0 |a Možnosti využití internetového marketingu ve firmě Petr Masař 
246 |a Possibilities of Using Internet Marketing in the Company Petr Masař 
260 |c 2016 
300 |a 69 s. 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a internetový marketing 
653 |a ppc 
653 |a seo optimalizace 
653 |a sociální sítě 
653 |a budování odkazů 
653 |a e-mail marketing 
653 |a webová stránka 
653 |a internet marketing 
653 |a ppc 
653 |a seo optimalization 
653 |a social networks 
653 |a linkbuilding 
653 |a e mail marketing 
653 |a website 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/38650  |y Plný text v Digitální knihovně UTB