Zavádění marketingu a marketingového řízení ve firmě JS Communication s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Horucková, Daniela (Dissertant)
Other Authors: Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2015
Subjects:
Physical Description: 76 s. (107 000)

Cover

LEADER 01538ntm a22003857u 4500
001 zp39541
041 |a cze 
100 1 |a Horucková, Daniela  |4 dis 
245 1 0 |a Zavádění marketingu a marketingového řízení ve firmě JS Communication s.r.o. 
246 |a Implementation of Marketing and Marketing Management in Company JS Communication s.r.o. 
260 |c 2015 
300 |a 76 s. (107 000) 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketing služeb 
653 |a marketingové řízení 
653 |a marketingové prostředí 
653 |a PEST analýza 
653 |a marketingový mix 
653 |a SWOT analýza 
653 |a marketing services 
653 |a marketing management 
653 |a marketing environment 
653 |a PEST analysis 
653 |a marketing mix 
653 |a SWOT analysis 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/33724  |y Plný text v Digitální knihovně UTB