Analýza e-shopu prodávajícího výrobky značky Hamé

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hampl, Václav (Dissertant)
Other Authors: Barešová, Petra (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2015
Subjects:
Physical Description: 72 s.

Cover

LEADER 01341ntm a22003857u 4500
001 zp39486
041 |a cze 
100 1 |a Hampl, Václav  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza e-shopu prodávajícího výrobky značky Hamé 
246 |a The Analysis of E-shop Selling Hamé Products 
260 |c 2015 
300 |a 72 s. 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketing 
653 |a e-shop 
653 |a analýza 
653 |a Hamé 
653 |a distribuce 
653 |a internet 
653 |a marketing 
653 |a e-shop 
653 |a analysis 
653 |a Hamé 
653 |a distribution 
653 |a internet 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Barešová, Petra  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/33678  |y Plný text v Digitální knihovně UTB