Využití marketingového mixu pro zlepšení konkurenceschopnosti minipivovaru XY

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Grmolcová, Alžběta (Dissertant)
Other Authors: Vaněk, Jiří (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2015
Subjects:
Physical Description: 78 s. (124 034 znaků)

Cover

LEADER 01533ntm a22004097u 4500
001 zp39484
041 |a cze 
100 1 |a Grmolcová, Alžběta  |4 dis 
245 1 0 |a Využití marketingového mixu pro zlepšení konkurenceschopnosti minipivovaru XY 
246 |a Usage of Marketing Mix for Competitiveness Increase of Microbrewery XY 
260 |c 2015 
300 |a 78 s. (124 034 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Marketingový mix 
653 |a konkurence 
653 |a minipivovar 
653 |a SWOT analýza 
653 |a IFE/EFE analýza 
653 |a PESTLE 
653 |a benchmarking 
653 |a Marketing Mix 
653 |a Competitivness 
653 |a Microbrewery 
653 |a SWOT analysis 
653 |a IFE/EFE analysis 
653 |a PESTLE analysis 
653 |a Benchmarking 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Vaněk, Jiří  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/33677  |y Plný text v Digitální knihovně UTB