Projekt zavedení nové Corporate Identity u privátní televizní stanice RTL 2

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Simon, Martina (Dissertant)
Other Authors: Glogar, Alois (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2006
Subjects:
Physical Description: 80 s.

Cover

LEADER 01260ntm a22003137u 4500
001 zp3941
041 |a cze 
100 1 |a Simon, Martina  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt zavedení nové Corporate Identity u privátní televizní stanice RTL 2 
246 |a Project - implementation of a new Corporate Identity of the private television station RTL 2 
260 |c 2006 
300 |a 80 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a Podniková kultura 
653 |a podniková identita 
653 |a podnikový design 
653 |a Corporate culture 
653 |a corporate identity 
653 |a corporate design 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Glogar, Alois  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/1501  |y Plný text v Digitální knihovně UTB