|
|
|
|
LEADER |
01451ntm a22003377u 4500 |
001 |
zp39317 |
041 |
|
|
|a cze
|
100 |
1 |
|
|a Kynclová, Zuzana
|4 dis
|
245 |
1 |
0 |
|a Analýza marketingového komunikačního mixu města Prahy z hlediska cestovního ruchu
|
246 |
|
|
|a Analysis of the Marketing Communication Mix of Prague in Terms of Tourism
|
260 |
|
|
|c 2015
|
300 |
|
|
|a 59 s.
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Management a ekonomika
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Management and Economics Specialization: Management and Economics in Public Sector Administration and Regional Development
|
500 |
|
|
|a Ústav: Ústav regionálního rozvoje, veřejné správy a práva
|
500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
|
500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics
|
506 |
|
|
|a Bez omezení
|
653 |
|
|
|a komunikační mix
|
653 |
|
|
|a marketingová komunikace
|
653 |
|
|
|a cestovní ruchu
|
653 |
|
|
|a město Praha
|
653 |
|
|
|a communication mix
|
653 |
|
|
|a marketing communication
|
653 |
|
|
|a tourism development
|
653 |
|
|
|a city of Prague
|
655 |
|
4 |
|a bakalářská práce
|
700 |
1 |
|
|a Vaněk, Jiří
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
|4 dgg
|
710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics
|4 dgg
|
856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/33568
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|