Analýza marketingového komunikačního mixu města Prahy z hlediska cestovního ruchu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kynclová, Zuzana (Dissertant)
Other Authors: Vaněk, Jiří (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2015
Subjects:
Physical Description: 59 s.

Cover

LEADER 01451ntm a22003377u 4500
001 zp39317
041 |a cze 
100 1 |a Kynclová, Zuzana  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza marketingového komunikačního mixu města Prahy z hlediska cestovního ruchu 
246 |a Analysis of the Marketing Communication Mix of Prague in Terms of Tourism 
260 |c 2015 
300 |a 59 s. 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and Economics Specialization: Management and Economics in Public Sector Administration and Regional Development 
500 |a Ústav: Ústav regionálního rozvoje, veřejné správy a práva 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a komunikační mix 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a cestovní ruchu 
653 |a město Praha 
653 |a communication mix 
653 |a marketing communication 
653 |a tourism development 
653 |a city of Prague 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Vaněk, Jiří  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/33568  |y Plný text v Digitální knihovně UTB