Marketingový plán zaměřený na zlepšení konvenience v nemocnici Atlas, a.s.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Valchářová, Petra (Dissertant)
Other Authors: Staňková, Pavla (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2015
Subjects:
Physical Description: 108 s. (169 643 znaků)

Cover

LEADER 01459ntm a22003617u 4500
001 zp39243
041 |a cze 
100 1 |a Valchářová, Petra  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingový plán zaměřený na zlepšení konvenience v nemocnici Atlas, a.s. 
246 |a Marketing Plan Focused on Improvement of Convenience in Nemocnice Atlas, a.s. 
260 |c 2015 
300 |a 108 s. (169 643 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management ve zdravotnictví 
500 |a Studijní obor: Health Services Management 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Strategické marketingové plánování 
653 |a marketingový plán 
653 |a marketing ve zdravotnictví 
653 |a situační analýza 
653 |a konvenience 
653 |a Strategic marketing planning 
653 |a marketing plan 
653 |a marketing in health care 
653 |a situational analysis 
653 |a convenience 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Staňková, Pavla  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/33512  |y Plný text v Digitální knihovně UTB