Projekt marketingového řízení na soukromé klinice plastické chirurgie

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Dvořáková, Pavlína (Dissertant)
Other Authors: Staňková, Pavla (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2015
Subjects:
Physical Description: 79 s. (107 755 znaků)

Cover

LEADER 01349ntm a22003377u 4500
001 zp39188
041 |a cze 
100 1 |a Dvořáková, Pavlína  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt marketingového řízení na soukromé klinice plastické chirurgie 
246 |a The Project of Marketing Management at the Private Clinic of Plastic Surgery 
260 |c 2015 
300 |a 79 s. (107 755 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management ve zdravotnictví 
500 |a Studijní obor: Health Services Management 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketing 
653 |a marketing zdravotnictví 
653 |a estetická chirurgie 
653 |a zdravotnické zařízení 
653 |a marketing 
653 |a healthcare marketing 
653 |a aesthetical surgery 
653 |a medical services 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Staňková, Pavla  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/33476  |y Plný text v Digitální knihovně UTB