Návrh využití vybraných marketingových aktivit za účelem zvýšení prodeje výrobku X

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Sedlářová, Jana (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2015
Subjects:
Physical Description: 104 s. (169 941 znaků).

Cover

LEADER 01407ntm a22003617u 4500
001 zp39156
041 |a cze 
100 1 |a Sedlářová, Jana  |4 dis 
245 1 0 |a Návrh využití vybraných marketingových aktivit za účelem zvýšení prodeje výrobku X 
246 |a Proposal of Selected Marketing Activities for Increasing the Sales of the Product X 
260 |c 2015 
300 |a 104 s. (169 941 znaků). 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a internetový marketing 
653 |a doplňky stravy 
653 |a prodej 
653 |a distribuce 
653 |a marketing communications 
653 |a internet marketing 
653 |a dietary supplements 
653 |a sale 
653 |a distribution 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/33449  |y Plný text v Digitální knihovně UTB