Projekt zvýšení celkové spokojenosti zákazníků vybraného internetového obchodu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Lobotka, Tomáš (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2016
Subjects:
Physical Description: 116 s. (188 371 znaků)

Cover

LEADER 01565ntm a22004337u 4500
001 zp39147
041 |a cze 
100 1 |a Lobotka, Tomáš  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt zvýšení celkové spokojenosti zákazníků vybraného internetového obchodu 
246 |a Project of Customer's Overall Satisfaction Improvement in Selected Online Store 
260 |c 2016 
300 |a 116 s. (188 371 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Zákazník 
653 |a spokojenost 
653 |a internetový obchod 
653 |a e-commerce 
653 |a SWOT analýza 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a zvýšení spokojenosti 
653 |a loajalita 
653 |a Customer 
653 |a satisfaction 
653 |a online store 
653 |a e-commerce 
653 |a SWOT analysis 
653 |a marketing research 
653 |a an increase of satisfaction 
653 |a loyalty 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/38599  |y Plný text v Digitální knihovně UTB