Projekt zavedení nového nástroje marketingové komunikace ve firmě K-Profi, spol. s r.o

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Rektoříková, Barbora (Dissertant)
Other Authors: Barešová, Petra (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2015
Subjects:
Physical Description: 86 s. (106 682)

Cover

LEADER 01422ntm a22003617u 4500
001 zp39121
041 |a cze 
100 1 |a Rektoříková, Barbora  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt zavedení nového nástroje marketingové komunikace ve firmě K-Profi, spol. s r.o 
246 |a The Project Focused on the Implementation of a New Marketing Communication Tool in K-Profi, spol. s r.o 
260 |c 2015 
300 |a 86 s. (106 682) 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a multilevel marketing 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a klient 
653 |a dotace 
653 |a věrnostní program 
653 |a multilevel marketing 
653 |a marketing communication 
653 |a a client 
653 |a subsidies 
653 |a a loyalty program 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Barešová, Petra  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/33426  |y Plný text v Digitální knihovně UTB