Návrh marketingové komunikace pro společnost Spa Resort Lednice zaměřené na segment 50+

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Rebendová, Markéta (Dissertant)
Other Authors: Barešová, Petra (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2015
Subjects:
spa
Physical Description: 117 s. (184 327 znaků)

Cover

LEADER 01550ntm a22004097u 4500
001 zp39120
041 |a cze 
100 1 |a Rebendová, Markéta  |4 dis 
245 1 0 |a Návrh marketingové komunikace pro společnost Spa Resort Lednice zaměřené na segment 50+ 
246 |a Proposal of a Marketing Communication for the Company Spa Resort Lednice Targeted on the Segment 50+ 
260 |c 2015 
300 |a 117 s. (184 327 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a komunikační mix 
653 |a segment 50+ 
653 |a sociální cestovní ruch 
653 |a lázeňství 
653 |a wellness 
653 |a věrnostní program 
653 |a marketing communications 
653 |a communication mix 
653 |a segment 50+ 
653 |a social tourism 
653 |a spa 
653 |a wellness 
653 |a loyalty program 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Barešová, Petra  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/33425  |y Plný text v Digitální knihovně UTB