Projekt efektivního internetového marketingu ve firmě XY, s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Záhumenská, Monika (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2015
Subjects:
Physical Description: 86 s. (103 784 znakov)

Cover

LEADER 01442ntm a22003617u 4500
001 zp39115
041 |a cze 
100 1 |a Záhumenská, Monika  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt efektivního internetového marketingu ve firmě XY, s.r.o. 
246 |a Project Effective Internet Marketing for Company XY, s.r.o. 
260 |c 2015 
300 |a 86 s. (103 784 znakov) 
500 |a Studijní obor: Management a marketing, specializace Design management 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing, Specialization: Design Management 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a internetový marketing 
653 |a marketingová komunikácia 
653 |a webové stránky 
653 |a e-mail marketing 
653 |a sociálne siete 
653 |a Internet Marketing 
653 |a Marketing Communication 
653 |a Websites 
653 |a E-mail Marketing 
653 |a Social Media 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/33422  |y Plný text v Digitální knihovně UTB