Projekt zavádění marketingové komunikace do společnosti XY

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Klímková, Michaela (Dissertant)
Other Authors: Vaněk, Jiří (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2015
Subjects:
B2B
Physical Description: 99 s. (156 065 znaků)

Cover

LEADER 01487ntm a22003857u 4500
001 zp39110
041 |a cze 
100 1 |a Klímková, Michaela  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt zavádění marketingové komunikace do společnosti XY 
246 |a The Project of Implementation of Marketing Communication in Company XY 
260 |c 2015 
300 |a 99 s. (156 065 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management a marketing, specializace Design management 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing, Specialization: Design Management 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a služby 
653 |a B2B 
653 |a marketingový mix 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a situační analýza 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a services 
653 |a B2B 
653 |a marketing mix 
653 |a marketing communication 
653 |a situational analysis 
653 |a marketing research 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Vaněk, Jiří  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/33419  |y Plný text v Digitální knihovně UTB