Projekt marketingové komunikace se zaměřením na sociální sítě ve firmě NIRVANA SYSTEMS s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Baďura, Tomáš (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2015
Subjects:
Physical Description: 87 s. (121 928 znaků)

Cover

LEADER 01432ntm a22003617u 4500
001 zp39108
041 |a cze 
100 1 |a Baďura, Tomáš  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt marketingové komunikace se zaměřením na sociální sítě ve firmě NIRVANA SYSTEMS s.r.o. 
246 |a Project of Marketing Communication Focusing on Social Networks in Company NIRVANA SYSTEMS s.r.o. 
260 |c 2015 
300 |a 87 s. (121 928 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management a marketing, specializace Design management 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing, Specialization: Design Management 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Socialní média 
653 |a Facebook 
653 |a YouTube 
653 |a LinkedIn 
653 |a Zoomsphere 
653 |a Social media 
653 |a Facebook 
653 |a YouTube 
653 |a LinkedIn 
653 |a Zoomsphere 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/33418  |y Plný text v Digitální knihovně UTB