Návrh projektu guerilla marketingu pro značku Hamé Sweet

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Zábojníková, Monika (Dissertant)
Other Authors: Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2015
Subjects:
Physical Description: 98 s. (146 619 znaků)

Cover

LEADER 01454ntm a22003617u 4500
001 zp39107
041 |a cze 
100 1 |a Zábojníková, Monika  |4 dis 
245 1 0 |a Návrh projektu guerilla marketingu pro značku Hamé Sweet 
246 |a The Guerilla Marketing Project Proposal for the Hamé Sweet Brand 
260 |c 2015 
300 |a 98 s. (146 619 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management a marketing, specializace Design management 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing, Specialization: Design Management 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Marketingová komunikace 
653 |a guerilla marketing 
653 |a nové trendy 
653 |a marketingové analýzy 
653 |a guerillová kampaň 
653 |a Marketing communication 
653 |a guerilla marketing 
653 |a new trends 
653 |a marketing analysis 
653 |a guerilla campaign 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/33417  |y Plný text v Digitální knihovně UTB