Projekt marketingové komunikace sortimentu LED osvětlení společnosti IDEAL TRADE, s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Mikeš, Petr (Dissertant)
Other Authors: Vaněk, Jiří (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2015
Subjects:
Physical Description: 163 s.

Cover

LEADER 01656ntm a22004097u 4500
001 zp39103
041 |a cze 
100 1 |a Mikeš, Petr  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt marketingové komunikace sortimentu LED osvětlení společnosti IDEAL TRADE, s.r.o. 
246 |a Marketing Communication Project for the LED Lighting Assortment of IDEAL TRADE, s.r.o. 
260 |c 2015 
300 |a 163 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing, specializace Design management 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing, Specialization: Design Management 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a matice GE 
653 |a SWOT analýza 
653 |a PESTLE analýza 
653 |a benchmarking 
653 |a nástroje marketingového komunikačního mixu 
653 |a projekt marketingové komunikace 
653 |a marketing communication 
653 |a matrix GE 
653 |a SWOT analysis 
653 |a PESTLE analysis 
653 |a benchmarking 
653 |a tools of marketing communication mix 
653 |a marketing communication project 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Vaněk, Jiří  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/33414  |y Plný text v Digitální knihovně UTB