Projekt marketingové komunikace za účelem zlepšení konkurenčního postavení firmy Medar s.r.o. na českém trhu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kenšová, Alžběta (Dissertant)
Other Authors: Staňková, Pavla (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2015
Subjects:
Physical Description: 113 s. (190 469 znaků)

Cover

LEADER 01557ntm a22003857u 4500
001 zp39054
041 |a cze 
100 1 |a Kenšová, Alžběta  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt marketingové komunikace za účelem zlepšení konkurenčního postavení firmy Medar s.r.o. na českém trhu 
246 |a Project of Marketing Communication with the Purpose of Improving the Competitive Position of the Medar s.r.o. Company on the Czech Market 
260 |c 2015 
300 |a 113 s. (190 469 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Marketingová komunikace 
653 |a komunikační mix 
653 |a konkurenční postavení 
653 |a GE matice 
653 |a SWOT analýza 
653 |a reklama 
653 |a Marketing Communication 
653 |a Communication Mix 
653 |a Competitive Position 
653 |a GE Matrix 
653 |a SWOT Analysis 
653 |a Advertising 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Staňková, Pavla  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/33376  |y Plný text v Digitální knihovně UTB