Projekt marketingového komunikačního plánu hydroizolačních fólií pro firmu Fatra, a.s.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Dvořák, Karel (Dissertant)
Other Authors: Vaněk, Jiří (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2015
Subjects:
B2B
Physical Description: 103 s. (138 721 znaků)

Cover

LEADER 01441ntm a22003857u 4500
001 zp39041
041 |a cze 
100 1 |a Dvořák, Karel  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt marketingového komunikačního plánu hydroizolačních fólií pro firmu Fatra, a.s. 
246 |a The Project of Marketing Communication Plan of Waterproofing Membranes for Fatra, a.s. 
260 |c 2015 
300 |a 103 s. (138 721 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a B2B 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a SWOT 
653 |a PESTE 
653 |a online marketing 
653 |a ben- chmarking 
653 |a B2B market 
653 |a marketing communication 
653 |a SWOT analysis 
653 |a PESTE analysis 
653 |a online marketing 
653 |a benchmarking 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Vaněk, Jiří  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/33366  |y Plný text v Digitální knihovně UTB